Een hele lang reis..... - Reisverslag uit Mandalay, Myanmar van Sharon Bruijn - WaarBenJij.nu Een hele lang reis..... - Reisverslag uit Mandalay, Myanmar van Sharon Bruijn - WaarBenJij.nu

Een hele lang reis.....

Door: Sharon de Bruijn

Blijf op de hoogte en volg Sharon

05 Februari 2015 | Myanmar, Mandalay

Eindelijk zijn we dan in Myanmar. Na één vlucht van Amsterdam naar Bangkok en één vlucht van Bangkok naar Mandalay (20 uur in totaal) zijn we dan in Myanmar beland.
Op het vliegveld stonden de dames van Het Golden House al op ons te wachten. We stapten de auto in en belanden op de weg. Wat een ervaring. Toeteren is zeker een onderdeel waar je aan moet voldoen in Myanmar. Doe je dit niet, dan hoor je er echt niet bij hoor ;)
Aangekomen bij de school, kwamen we erachter dat onze kamer niet vrij was. Gelukkig hadden ze een andere kamer voor ons die wel een beetje vol zat met spinnenwebben. We besloten deze even aan te pakken. Op de helft van de grote schoonmaak, kregen we te horen dat we een andere kamer gekregen.
We stapten in de auto en reden naar een echt hotel. Wow, dit hadden we niet verwacht! De dames hebben ons echt verwend. Helaas bleek hier dat ik mijn koffer niet kon openen en dat het schoonmaakmiddel door mijn koffer letterlijk gevlogen was. Gelukkig hebben de mensen van het hotel de koffer kunnen openbreken. Dus Tante Erna, je krijgt een nieuwe koffer ;) Het slotje is er helaas af gegaan, waarschijnlijk gebroken tijdens de vlucht.
De dag werd afgesloten met een etentje in de stad. Hierdoor zijn we al een beetje bekend met het eten in Myanmar.
Na zo'n 30 uur op te zijn geweest, is het wel tijd om te slapen!

Liefs,
Sharon

• 05 Februari 2015 - 17:21

Noud Wonders:

Beste Sharon,

Ik heb met veel plezier je reisverslag gelezen. Start is gemaakt, koffer is gelukkig geopend en ik denk dat jullie ondertussen wel wat tot rust zijn gekomen. Ik wens je namens kinderen uit groep 4b en collega's van Het Palet nog veel plezier in Myanmar. Geniet van elke ervaring en probeer wat doelen te halen.
    Groet uit een koud en besneeuwd Nederland,

Noud Wonders